Familias! Con moita nostalxia despedímonos ata o próximo curso. O Equipo da Biblioteca Asunción Antelo, quere agradecer a todas aquelas personas que participaron e colaboraron durante todo o curso escolar, facendo posible todos os bos momentos que levamos na memoria.
Gracias a todos os colaboradores de Sexto conta Moito polas súas historias, gracias a todos os colaboradores da Biblioteca nos recreos por facer que todos poidan disfutar dela coa vosa axuda diaria, gracias a todos os participantes no Certame de Talentos e a todos aqueles e aquelas que partícipáchedes nalgún momento puntual.
Grazas!!!
Colaboradores Biblioteca 2025-2026:
Participantes no Certame de Talentos:


No hay comentarios:
Publicar un comentario