fondo red white blue

columnas enlaces

13 may 2021

Asunción Antelo

 Boas, lectoras e lectores!

Aquí vos deixamos cun dos libros de Asunción Antelo dispoñibles na biblioteca, no que aparece unha foto dela na portada.  

Entre varias temáticas, algunhas referidas a galeguistas como Castelao ou a poetas como Rosalía ou Pondal, Asunción escribiu tamén moitos poemas adicados á comarca de Bergantiños.  Deixámosvos cun deles, no que nos amosa o que lle gusta o lugar onde ela naceu.

Unha aperta e boa ponte!


A miña terra

¡Que bonita é Seavia!

¡Que bonita a miña terra!

¡Que bonita é a fonte

ca súa imaxen de pedra!


¡Que bonito é Segufe,

aldea que eu nacín nela!

¡Que bonita a miña terra!


¡Que bonito Bergantiños!

¡Que bonito o río Anllóns!

¡Que bonito a miña terra,

eu de Segufe son!




No hay comentarios:

Publicar un comentario